Jól tudjuk, az online világban a figyelmet felkeltő vizuális és nagy aktivitást eredményező szöveges tartalmak posztolása elengedhetetlen.
Azonban olykor elkövetünk olyan hibákat, amikkel csökkentjük az oldalunk aktivitását vagy rosszabb esetben, a termékünk vagy szolgáltatásunk iránti érdeklődést.
Ez a leggyakoribb baklövés, amit vállalkozások közösségi oldalain láthatunk és mindenképp érdemes elkerülni:
Túlzott promótálás!
Az igaz, hogy a közösségi oldalak a legjobbak a vállalkozásunk népszerűsítésére, viszont ha túlzottan a termékeinket vagy a szolgáltatásainkat reklámozó posztokra helyezzük a hangsúlyt, az egy idő után inkább taszítja a potenciális ügyfeleket, mivel senki sem szereti, ha non-stop rá akarnak tukmálni valamit.
Nem véletlen, hogy azok a vállalkozások képesek sikeresen építeni a márkájukat és több ügyfelet bevonzani, akik a közösségi oldalaikon minimum 80%-ban az úgynevezett Visual Storytelling-re és csak maximum 20%-ban a saját termékük, szolgáltatásuk promóciójára fektetik a hangsúlyt.
Azért van egy kis gond a Visual Storytelling terén, mégpedig az, hogy netről letöltött vagy ugyan saját, de átgondolatlan és rossz minőségű vizuális tartalommal nem fog működni.
Szóval elő a kamerával, kreatív gondolkodást aktiválni és ezek után már csak havi jó pár órát rásszánni a tartalmak elkészítésére. Rengeteg időt vesz igénybe, de hosszú távon garantáltan megéri.
Ha érdekel a vizuális marketing és nem tudod, hogyan fogj hozzá, írj ránk bátran, egy csésze kávé mellett örömmel elmondjuk és akár közösen fel is építjük egy teljes havi online anyagodat.