A leggyakoribb poszt hiba

Jól tudjuk, az online világban a figyelmet felkeltő vizuális és nagy aktivitást eredményező szöveges tartalmak posztolása elengedhetetlen.

Azonban olykor elkövetünk olyan hibákat, amikkel csökkentjük az oldalunk aktivitását vagy rosszabb esetben, a termékünk vagy szolgáltatásunk iránti érdeklődést.

Ez a leggyakoribb baklövés, amit vállalkozások közösségi oldalain láthatunk és mindenképp érdemes elkerülni:

Túlzott promótálás!

Az igaz, hogy a közösségi oldalak a legjobbak a vállalkozásunk népszerűsítésére, viszont ha túlzottan a termékeinket vagy a szolgáltatásainkat reklámozó posztokra helyezzük a hangsúlyt, az egy idő után inkább taszítja a potenciális ügyfeleket, mivel senki sem szereti, ha non-stop rá akarnak tukmálni valamit.

Nem véletlen, hogy azok a vállalkozások képesek sikeresen építeni a márkájukat és több ügyfelet bevonzani, akik a közösségi oldalaikon minimum 80%-ban az úgynevezett Visual Storytelling-re és csak maximum 20%-ban a saját termékük, szolgáltatásuk promóciójára fektetik a hangsúlyt.

Azért van egy kis gond a Visual Storytelling terén, mégpedig az, hogy netről letöltött vagy ugyan saját, de átgondolatlan és rossz minőségű vizuális tartalommal nem fog működni.

Szóval elő a kamerával, kreatív gondolkodást aktiválni és ezek után már csak havi jó pár órát rásszánni a tartalmak elkészítésére. Rengeteg időt vesz igénybe, de hosszú távon garantáltan megéri.

Ha érdekel a vizuális marketing és nem tudod, hogyan fogj hozzá, írj ránk bátran, egy csésze kávé mellett örömmel elmondjuk és akár közösen fel is építjük egy teljes havi online anyagodat.

Beszéljünk az együttműködésről

Ajánlatkérés