Termékbemutató
Egy termék, vagy szolgáltatás tulajdonságait mutatja be, reklám-és tájékoztató céllal együttesen:
hogyan kell használni, mire jó, mire kell vigyázni a használata közben. Elkészíthető szereplővel, narrációval, egy hiteles szakmai véleményvezér bevonásával, a lehetőségeknek csak a fantáziád szab határt. Új termékek bevezetése esetén kötelező elem – weben és az offline kommunikációdban egyaránt meghozza a sikert.
Miért érdemes termékbemutató videót készíteni?
- Manapság az emberek inkább megnéznek egy rövid videót az interneten, minthogy hosszas leírásokat olvassanak.
- A termékbemutató videó röviden, informatívan, azonnali igényt ébreszt a vásárlásra.
- A termék olyan előnyeit is be lehet bemutatni vizuálisan, melyet írásban szinte lehetetlen.
- A videóban lévő információ feldolgozása könnyebb és hatékonyabb, mint egy leírásé.
- Megkönnyíti a termék használatának, működésének, hatékonyságának megértését, így a kétkedőket is sikeresen meggyőzi.
- Valamint, és nem utolsó sorban, a közösségi média már régóta előnyben részesíti a videós tartalmakat.