Imázsfilm
Egy hangulatot, érzést közvetít, puha, nem közvetlen értékesítési üzenettel. Gyakran használják cégek / vállalkozások márkaépítésénél, a turizmusban, vendéglátásban, tv-műsoroknál, vagy épp egy új autó vezetési élményének bemutatására…, tehát Számtalan esetben lehet hasznos.
Egy imázsfilm a vállalkozás tevékenységét, szolgáltatásait, termékeit, arculatát, küldetését, mutatja be magas színvonalon, a reklámfilmek és mozifilmek képi világának minőségében.
Célja, hogy a vizuális élményen keresztül pozitív és bizalmat növelő képet alakítson ki a nézőben az adott vállalkozásról, annak szolgáltatásairól, termékeiről.
Neked mit jelentene, ha az érdeklődők elégedetten csettintenének egy látványos, hangulatkeltő filmed után?
Egy imázsfilm elkészítésének folyamata a következő lépésekből áll:
Koncepció kidolgozása (forgatókönyv / szinopszis), forgatás, elő- és végső vágás, szín- és tónuskorrekció, logó bevezető/lezáró animáció, végső összeállítás, cinematic color grading (fényelés), aláfestő zene / hangutómunka, kijátszás (render) az előre megbeszélt formátumokban, átadás.