Nem kétséges, hogy a marketing hagyományos formái már nem olyan hatékonyak, mint akár 1-2 éve, és azok, akik a digitális marketing korábbi sémáit alkalmazzák, láthatóan nem használnak kulcsfontosságú stratégiákat, amelyek tovább gyorsíthatnák a növekedést.
Rengeteg tartalom, hirdetés kering a neten, melyek mind a figyelem felkeltését szeretnék szolgálni. Manapság a figyelmet már elég nehéz felkelteni egy fotóval (stock fotóval meg lehetetlen), viszont felmérések alapján, egy rövid videó akár 15-ször nagyobb hatékonysággal működik, mint egy statikus poszt.
Ez az adat meg is állja a helyét, mert az ügyfeleinknél mi is így tapasztaljuk.
Ezen felül érdemes tudni, hogy a videós hirdetések a leginkább költséghatékonyak, persze csak akkor, ha minőségi tartalommal állunk elő.
Mi például átlagosan 50 fillér és 2 forint / néző közti költséggel futtatjuk a videós kampányainkat, ami rendesen a megfizethető kategóriába tartozik, így igen hatékonyan növelhető a márkaismertség, ami hozni fogja magával az értékesítés növekedését is.
Azt nem állítjuk, hogy fotót már nem is érdemes posztolni, hirdetni, de akkor az legyen célratörő, kiváló minőségű és egyértelműen tükrözze a márkát, ami mögötte van.
Mi pontosan erre kínálunk megoldást a digitális marketing csomagjainkban, amikkel az ügyfeleink egy teljes havi közösségi média folyamatos megjelenése megoldódik és hosszú távon folyamatosan növeli a márkájuk ismertségét.