Hogyan használd a vállalkozásod videóját különböző csatornákon

Nem titok, hogy különböző csatornákon különböző videók lesznek sikeresek, de ez nem azt jelenti, hogy nem használhatod ugyanazt a videót a honlapodon és a közösségi oldalakon, csak egy kis szerkesztgetést igényel.

Először nézzük, mi a helyzet a honlap fő oldalán megjelenő videóval.

Itt a videódban legyen szinte minden, amit be szeretnél mutatni, de ne legyen hosszabb, mint másfél perc, mert nem fogják végignézni és lehet, hogy pont a végén akad még benne lényeges infó.

Ugyanezt a videót kirakhatod a YouTube-ra is, az bőven elbírja, bár nálunk, a Visual Productionnál, az a tapasztalat, hogy az ügyfeleink videói nagyobb figyelmet kapnak, ha 2-3 rövid részre vágjuk a filmet és úgy kerülnek fel a csatornára.

A közösségi oldalakon már egy kicsit más a helyzet, ott igen nagy szerepet játszik a videók hossza. Minél rövidebb, annál jobb és azt sem szabad elfelejteni, hogy hang nélkül indul a lejátszásuk és a nézők nagy része azt be sem kapcsolja, ezért már a videó készítése előtt érdemes átgondolni, legyen e benne beszéd, mert azt nem sokan fogják hallani, így benne van, hogy a közvetíteni kívánt üzenet sem fog átmenni.

Érdemesebb mindent mutatni, mint elmondani!

Visszatérve a hosszra.

A Facebookra és az Instagramra érdemes elkészíteni a fő videó előzetesét, teaserét, egy pörgős, 15-20 másodperces verziót - ennél semmiképp se legyen hosszabb - és a leírásában irányítani a nézőt, hogy nézzék meg a teljes filmet a honlapodon vagy a YouTube csatornádon. Ráadásul, ha a honlapodra irányítod őket, még forgalmat is generálsz és valószínűleg körül is néznek az oldaladon.

Ha szeretnéd felpörgetni vállalkozásod a közösségi médiában, írj bátran és kérd ajánlatunkat ITT.

Akár a teljes havi posztjaidat megoldjuk, legyen az fotó, videó vagy animáció.

Nézz körül nálunk itt is:

Instagram: VP Insta

Facebook: VP Face

Beszéljünk az együttműködésről

Ajánlatkérés