Mennyi követő kell, hogy pénzt termeljen az Instagram?
Amikor elindítottuk a céges Instánkat, úgy, mint sokan mások, mi is feltettük magunknak ezt a kérdést.
Először az volt bennünk, hogy minimum kell 10 ezer követő, hogy egyáltalán komolyan vegyenek és felfigyeljenek ránk.
De tévedtünk.
Amikor elértük a kb. 1500 követőt (ez ma már 12K+), szép lassan elkezdtek jönni az érdeklődök, akiknek a nagy részéből ügyfél lett.
Volt köztük óriási multitól kezdve az egyszemélyes vállalkozásig minden és egyáltalán nem érdekelte őket, mennyi követőnk van, csupán egyetlen dolog, és pedig az, hogy olyan szolgáltatást és olyan magas minőségben nyújtunk, ami megoldja a mai vállalkozások egyik legnagyobb problémáját: "Mit posztoljak? Hogyan és milyen posztot kéne készíteni? Nem tudom felhívni a márkámra a figyelmet...".
Tehát, azt tanácsoljuk, ne foglalkozz a követőid számával, inkább a tartalmaid minőségébe és mondanivalójába fektesd az energiád, ne akarj értékesíteni a posztokkal, inkább a márkádat építsd és kommunikáld, hogyan old meg a terméked vagy a szolgáltatásod egy bizonyos problémát.
A célközönséged követni fog magától és egy részükből ügyfél lesz, ha a posztjaid érdekesek, informatívak és persze magas minőségűek.
Amennyiben ezzel kapcsolatban bármilyen kérdésed van, keress bátran, segítünk!