Minimál marketing stratégia

Hosszú évek után ismét egyre nagyobb teret nyer a marketingben a letisztult, minimál stílusó 2D logó vagy szlogen animáció és ezt magunkon is tapasztaljuk az egyre növekvő érdeklődők számából.

Ez valahol már várható is volt, hiszen számos platformon kiváló branding és konverziós eredményeket lehet elérni velük.

Az egyik ügyfelünknek például javasoltuk, hogy posztolja az animációt havonta a Facebook-ra és az Instára, csak mindig más főcímmel és szöveggel és meg is hozta az eredményt.

Elsőre furának tűnhet, hogy egy év alatt 24-szer használ fel valaki egy videót, de bejött, mivel megragadja a figyelmet, így már a címet és a hozzá tartozó leírást is igen nagy számban elolvassák. (Minden TV/rádió műsor, oktató videó sorozat... mindig ugyanazzal a bevezetővel kezdődik, szóval ez az alapja az egésznek.)

Egy idő után a már meglévő és az új követők pedig tudják, amikor az adott animációt látják, mindig valami új történik: egy érdekes cikk, egy újabb vonzó ajánlat...

Néhány példa az eddigi munkáinkból. Klikk a címre:

2D Logó 1

2D Logó 2

3D Logó, Autókereskedés

3D Logó, Anchor

3D Logó, GAME

Ugyanez bejön a 3D logó, fotó vagy vizuális animációk esetében is, a lényeg, hogy ne legyen kb. 12 másodpercnél hosszabb és minimum 2 verziót kell készíteni, külön-külön Facebook-ra és Instagramra optimalizálva, különben nem hozza meg a kívánt organikus elérést.

Beszéljünk az együttműködésről

Ajánlatkérés